donderdag 19 mei 2011

Je kan het zo gek niet bedenken of het is.. Budapest!

Mijn laatste stagedag is vandaag officieel geeindigd..
dat doet toch wel een beetje raar.


Maar eerst eens uit de doeken doen wat ik nog allemaal meegemaakt heb!
We hadden wat gasboiler problemen dus ik heb eindelijk onze huurbaas eens gezien.
Wat een grappige vent is mij dat :p
We hebben terug warm water dus dat probleem is van de baan :)


Op een dag ging ik naar de school, ik trok de deur dicht en wat zag ik daar? Een gouden deurknop!
Wow, ik wist niet dat ze dat hier konden veroorloven (je snapt mijn sarcasme wel als je weet hoe het er hier in de gangen uitziet..)
Wanneer ik terug thuis kwam diezelfde dag was hij uiteraard al verdwenen..
Wie hangt er nu ook een gouden deurknop op een vervallen deur?


Vandaag was het "kinderdag" in de school.
Er waren verschillende optredens van verschillende artiesten.
Het valt wel op dat het geen christelijke school is want plots stond er daar een buikdanseres halfnaakt aren dada te zwieren! Je moest die jongens hun ogen gezien hebben! :D


Voor de rest waren het nog twee kalme stageweken bij de jongeren.
Twas daar echt plezant en ik voelde mij daar echt thuis! Ik zal ze missen!
Morgen ga ik afscheid nemen en dan kan er een klein momentje van ontspanning en rust komen
want ik ga nog eens naar Duitsland alvorens ik de belgische bodem terug betreed..


Sorry voor het on origineel schrijven maar al mijn schrijfkrachten zijn naar het schrijven van mijn afstudeerproject gegaan dat nu bijna af is! Het einde is in zicht en dat vind ik leuk én niet leuk!


Ik heb enorm hard genoten van deze vier maandjes in het land der hongaren maar ik zal ook blij zijn om iedereen terug te zien!


Maar Hongarij heeft het laatste van mij nog niet gezien hoor ;)
én jövök visza!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten